Notice: Функція wpdb::prepare викликана невірно. The query does not contain the correct number of placeholders (2) for the number of arguments passed (3). Please see Debugging in WordPress for more information. (Це повідомлення додане у версії 4.8.3.) in /sites/kag.kiev.ua/wp-includes/functions.php on line 4139
Який порядок отримання страхового відшкодування? - Кий Авіа Гарант
Пн. - Пт. 09:00 - 18:00
(044) 490 49 15(067) 406 00 44 (044) 490 49 97(050) 324 02 40
Зателефонуйте мені

Який порядок отримання страхового відшкодування?

Якщо з будь-якої причини у вас не було можливості звернутися безпосередньо до асистуючої компанії, для того, щоб отримати належне Вам страхове відшкодування, потрібно заповнити заяву встановленої форми, а також додати до неї копії та оригінали всіх необхідних документів. Повний пакет документів Вам необхідно відправити нам поштою ( рекомендуємо зробити це рекомендованим листом з повідомленням) на адресу: ПАТ СК «КИЙ АВІА ГАРАНТ» 01001, м. Київ, вул. Мала Житомирська 7 Так само, документи можна подати особисто в офіс компанії за адресою: 01001, м. Київ, вул. Мала Житомирська 7 Час прийому: пн-чт з 09.00 до 18.00 пт з 09.00 до 17.00 перерва з 13.00 до 13.45 вихідні: субота, неділя Увага! Страхове відшкодування може бути виплачено виключно після того, як нами будуть отримані оригінали Ваших документів, які в повній мірі підтверджують страховий випадок і надання медичної допомоги (лікування): оригінали медичних документів, квитанцій, рахунків, договорів. Так само необхідно представити:

  • копію внутрішнього паспорта
  • копію закордонного паспорта, в якому повинні бути відмітки про перетин кордону
  • ідентифікаційний код

Якщо наслідком нещасного випадку стала смерть або отримання інвалідності, то необхідно додатково представити свідоцтво про смерть або довідку про присвоєння інвалідності. Якщо при розгляді Ваших документів у наших фахівців раптом виникнуть додаткові питання, то вони зв’яжуться з Вами по телефону, e-mail або за адресою, яку Ви вказали в заяві. З огляду на обставини події, що трапилась з Вами, для уточнення обставин страхова компанія має право вимагати додаткові документи, які підтвердять факт і обставини настання страхової події, а також для визначення точного розміру належної Вам страхової виплати. Остаточне рішення про виплату Вам страхового відшкодування буде прийнято протягом 15 робочих днів, починаючи з моменту отримання страховою компанією відправлених Вами всіх необхідних документів (оригіналів та копій, перелік яких подано вище). Страхова виплата буде проведена протягом 15 робочих днів з дати винесення остаточного рішення про виплату.

Ви можете замовити будь-яку страховку зараз, скориставшись послугою

Кий Авіа Гарант - це професійне та
швидке оформлення страховки.
15років на ринку
100%виплата зобов’язань
600професіоналів
12 тис.оформлених полісів