Notice: Функція wpdb::prepare викликана невірно. The query does not contain the correct number of placeholders (2) for the number of arguments passed (3). Please see Debugging in WordPress for more information. (Це повідомлення додане у версії 4.8.3.) in /sites/kag.kiev.ua/wp-includes/functions.php on line 4139
Які дії при настанні страхового випадку, при якому було потрібне отримання медичної допомоги? - Кий Авіа Гарант
Пн. - Пт. 09:00 - 18:00
(044) 490 49 15(067) 406 00 44 (044) 490 49 97(050) 324 02 40
Зателефонуйте мені

Які дії при настанні страхового випадку, при якому було потрібне отримання медичної допомоги?

У разі настання страхового випадку, викликаного нещасним випадком або раптовим захворюванням, Вам необхідно:

Варіант 1. Зателефонувати або будь-яким іншим способом зв’язатися з Асистуючою компанією – екстрений телефон та інші контактні дані вказані в вашому страховому полісі. При цьому Вам буде необхідно повідомити:

  • П.І.Б. застрахованої особи
  • номер страхового поліса, виданого «Кий Авіа Гарант»
  • дату початку, а також дату закінчення дії Вашого страхового поліса
  • номер Вашого контактного телефону (або будь-який інший якнайшвидший спосіб зв’язатися з Вами)
  • місце, де ви зараз перебуваєте (країна, місто, готель, номер і т.д.)
  • детально описати подію, що сталася з Вами подія і вказати, яку саме допомогу Ви потребуєте

Після цього Вам потрібно точно дотримуватися вказівок, які Ви отримаєте від оператора Асистуючої компанії, а також повністю узгоджувати свої подальші дії з Асистуючою компанією.

Увага! При зверненні в Асистуючу компанію, відповідно до умов, зазначених у договорі, Ваші медичні та інші витрати можуть бути компенсовані в повному обсязі компанією «Кий Авіа Гарант»

 

Варіант 2. Якщо у Вас немає можливості швидко зв’язатися з Асистуючою компанією або в тій ситуації, що склалася, потрібно невідкладно прийняти рішення, ви можете самостійно звернутися до лікаря або найближчого медичного закладу для отримання медичної допомоги. При цьому Вам необхідно:

  • обов’язково пред’явити наявний у Вас страховий поліс (договір страхування)
  • отримати на офіційному бланку медичної установи (лікарні) оригінал висновку лікаря, при цьому на ньому має бути чітко зазначено: прізвище пацієнта, дата обстеження, діагноз, медикаментозні призначення, завірені особистим підписом і печаткою лікаря, а також точна адреса та контактні лікарні і лікаря, де була надана допомога
  • зберегти і надати оригінали рахунків з лікувальних установ, які підтвердять фактичні витрати, понесені при отриманні медичної допомоги. Вони повинні бути підписані і завірені печаткою уповноваженої особи. Крім того, до рахунку потрібно додати документ, що підтверджує оплату представленого рахунку
  • оригінали рецептів, які були прописані для лікування, а так само документи (квитанції, чеки), що підтверджують їх оплату

Після отримання необхідної медичної допомоги слід якомога швидше, (дуже важливо – не пізніше 48 годин) після настання страхового випадку, зв’язатися з Асистуючою компанією.

Ви можете замовити будь-яку страховку зараз, скориставшись послугою

Кий Авіа Гарант - це професійне та
швидке оформлення страховки.
15років на ринку
100%виплата зобов’язань
600професіоналів
12 тис.оформлених полісів