Пн. - Пт. 09:00 - 18:00
(044) 490 49 15(067) 406 00 44 (044) 490 49 97(050) 324 02 40
Зателефонуйте мені

Які дії при настанні страхового випадку, при якому було потрібне отримання медичної допомоги?

У разі настання страхового випадку, викликаного нещасним випадком або раптовим захворюванням, Вам необхідно:

Варіант 1. Зателефонувати або будь-яким іншим способом зв’язатися з Асистуючою компанією – екстрений телефон та інші контактні дані вказані в вашому страховому полісі. При цьому Вам буде необхідно повідомити:

  • П.І.Б. застрахованої особи
  • номер страхового поліса, виданого «Кий Авіа Гарант»
  • дату початку, а також дату закінчення дії Вашого страхового поліса
  • номер Вашого контактного телефону (або будь-який інший якнайшвидший спосіб зв’язатися з Вами)
  • місце, де ви зараз перебуваєте (країна, місто, готель, номер і т.д.)
  • детально описати подію, що сталася з Вами подія і вказати, яку саме допомогу Ви потребуєте

Після цього Вам потрібно точно дотримуватися вказівок, які Ви отримаєте від оператора Асистуючої компанії, а також повністю узгоджувати свої подальші дії з Асистуючою компанією.

Увага! При зверненні в Асистуючу компанію, відповідно до умов, зазначених у договорі, Ваші медичні та інші витрати можуть бути компенсовані в повному обсязі компанією «Кий Авіа Гарант»

 

Варіант 2. Якщо у Вас немає можливості швидко зв’язатися з Асистуючою компанією або в тій ситуації, що склалася, потрібно невідкладно прийняти рішення, ви можете самостійно звернутися до лікаря або найближчого медичного закладу для отримання медичної допомоги. При цьому Вам необхідно:

  • обов’язково пред’явити наявний у Вас страховий поліс (договір страхування)
  • отримати на офіційному бланку медичної установи (лікарні) оригінал висновку лікаря, при цьому на ньому має бути чітко зазначено: прізвище пацієнта, дата обстеження, діагноз, медикаментозні призначення, завірені особистим підписом і печаткою лікаря, а також точна адреса та контактні лікарні і лікаря, де була надана допомога
  • зберегти і надати оригінали рахунків з лікувальних установ, які підтвердять фактичні витрати, понесені при отриманні медичної допомоги. Вони повинні бути підписані і завірені печаткою уповноваженої особи. Крім того, до рахунку потрібно додати документ, що підтверджує оплату представленого рахунку
  • оригінали рецептів, які були прописані для лікування, а так само документи (квитанції, чеки), що підтверджують їх оплату

Після отримання необхідної медичної допомоги слід якомога швидше, (дуже важливо – не пізніше 48 годин) після настання страхового випадку, зв’язатися з Асистуючою компанією.

Ви можете замовити будь-яку страховку зараз, скориставшись послугою

Кий Авіа Гарант - це професійне та
швидке оформлення страховки.
15років на ринку
100%виплата зобов’язань
600професіоналів
12 тис.оформлених полісів