Notice: Функція wpdb::prepare викликана невірно. The query does not contain the correct number of placeholders (2) for the number of arguments passed (3). Please see Debugging in WordPress for more information. (Це повідомлення додане у версії 4.8.3.) in /sites/kag.kiev.ua/wp-includes/functions.php on line 4139
Які дії при інших випадках настання страхової події? - Кий Авіа Гарант
Пн. - Пт. 09:00 - 18:00
(044) 490 49 15(067) 406 00 44 (044) 490 49 97(050) 324 02 40
Зателефонуйте мені

Які дії при інших випадках настання страхової події?

Якщо Ваш випадок не підходить під жоден з вказаних вище, Вам необхідно, не пізніше 30 календарних днів, зв’язатися з CК «Кий Авіа Гарант» і повідомити про настання страхової події.

Якщо ви самостійно сплачували будь-які послуги або медикаменти, пов’язані зі страховою подією, вам необхідно обов’язково зберегти всі документи, які можуть підтвердити як сам факт настання страхової події, так і суми, які Вами були сплачені. Витрати, які ви проводили самостійно, будуть Вам компенсовані після повернення в Україну відповідно до умов, зазначених в договорі страхування.

Після поверненню в Україну з поїздки, щоб отримати відшкодування, уважно ознайомтеся з описом процедури в розділі «Ваші дії при настанні страхового випадку, при якому буде потрібно надання медичної допомоги»

Зв’яжіться з «Кий Авіа Гарант» за номером телефону: + 380 44 490-49-21,

пн-пт – з 09:00 до 18:00

пт – з 09:00 до 17:00 (за київським часом).

Email: Info@kag.kiev.ua

 

Ви можете замовити будь-яку страховку зараз, скориставшись послугою

Кий Авіа Гарант - це професійне та
швидке оформлення страховки.
15років на ринку
100%виплата зобов’язань
600професіоналів
12 тис.оформлених полісів