Пн. - Пт. 09:00 - 18:00
+38 (044) 299 00 51+38 (044) 490 49 97 +38 (067) 509 81 58
Зателефонуйте мені

Що слід робити, якщо ви захворіли на відпочинку?

Перш за все, туристична страховка (медичний поліс) поширюється тільки на ті захворювання, які спіткали туриста за кордоном і в тільки в тих країнах, які вказані в полісі. Крім того, практично завжди туристична страховка не діє відносно хронічних захворювань, вона покриває витрати на медичну допомогу при отруєннях, простудних захворюваннях, грипі, гострому апендициті, вивихах, травмах і т.д. В основному, страховка – це надання першої (невідкладної) допомоги, а в складних випадках – покриває транспортування потерпілого назад в країну, звідки він прибув.

Якщо ви захворіли (відчули себе погано, підозрюєте, що отримали травму), є кілька моделей поведінки:

  • якщо є час і можливість, необхідно зв’язатися з компанією, що асистує (і сама компанія, і її контактні дані вказані в договорі), вказавши при цьому номер свого страхового поліса, суть проблеми, де ви знаходитеся і контактний телефон. Представник компанії, що асистує, сам викличе машину і направить вас в клініку, з якою укладено договір, а так само буде супроводжувати весь процес надання допомоги, оплачуючи витрати за всі послуги та медикаменти, передбачені страховим договором;
  • якщо немає можливості або часу зв’язатися з представником компанії, що асистує, невідкладну допомогу вам нададуть в будь-якому випадку. Питання оплати послуг виникає тоді, коли буде потрібно подальше лікування (проходження процедур). Надайте лікарю всі дані вашого медичного полісу, щоб він зв’язався з компанією-асистентом. Поки ж збирайте всі довідки і чеки і дивіться, щоб в них були чітко вказано, які саме послуги і медикаменти ви оплатили;
  • якщо вам довелося самостійно оплачувати всі послуги, зберігайте всі медичні звіти, рахунки, виписки і рецепти. По поверненню назад протягом часу, зазначеного в договорі, необхідно представити всі документи в страхову компанію для отримання компенсації.

Порядок дій застрахованого в разі раптового захворювання завжди детально прописаний в договорі. При цьому краще не приймати поспішних рішень, краще завжди попередньо порадитися зі своїм страховим агентом, щоб уникнути проблем.


Кий Авіа Гарант - це професійне та
швидке оформлення страховки.
20 років на ринку
100% виплата зобов’язань
100 професіоналів
12 тис. оформлених полісів