Notice: Функція wpdb::prepare викликана невірно. The query does not contain the correct number of placeholders (2) for the number of arguments passed (3). Please see Debugging in WordPress for more information. (Це повідомлення додане у версії 4.8.3.) in /sites/kag.kiev.ua/wp-includes/functions.php on line 4139
Туристична страховка | СК КИЙ АВІА ГАРАНТ
Пн. - Пт. 09:00 - 18:00
(044) 490 49 15(067) 406 00 44 (044) 490 49 97(050) 324 02 40
Зателефонуйте мені

Що слід робити, якщо ви захворіли на відпочинку?

Перш за все, туристична страховка (медичний поліс) поширюється тільки на ті захворювання, які спіткали туриста за кордоном і в тільки в тих країнах, які вказані в полісі. Крім того, практично завжди туристична страховка не діє відносно хронічних захворювань, вона покриває витрати на медичну допомогу при отруєннях, простудних захворюваннях, грипі, гострому апендициті, вивихах, травмах і т.д. В основному, страховка – це надання першої (невідкладної) допомоги, а в складних випадках – покриває транспортування потерпілого назад в країну, звідки він прибув.

Якщо ви захворіли (відчули себе погано, підозрюєте, що отримали травму), є кілька моделей поведінки:

  • якщо є час і можливість, необхідно зв’язатися з компанією, що асистує (і сама компанія, і її контактні дані вказані в договорі), вказавши при цьому номер свого страхового поліса, суть проблеми, де ви знаходитеся і контактний телефон. Представник компанії, що асистує, сам викличе машину і направить вас в клініку, з якою укладено договір, а так само буде супроводжувати весь процес надання допомоги, оплачуючи витрати за всі послуги та медикаменти, передбачені страховим договором;
  • якщо немає можливості або часу зв’язатися з представником компанії, що асистує, невідкладну допомогу вам нададуть в будь-якому випадку. Питання оплати послуг виникає тоді, коли буде потрібно подальше лікування (проходження процедур). Надайте лікарю всі дані вашого медичного полісу, щоб він зв’язався з компанією-асистентом. Поки ж збирайте всі довідки і чеки і дивіться, щоб в них були чітко вказано, які саме послуги і медикаменти ви оплатили;
  • якщо вам довелося самостійно оплачувати всі послуги, зберігайте всі медичні звіти, рахунки, виписки і рецепти. По поверненню назад протягом часу, зазначеного в договорі, необхідно представити всі документи в страхову компанію для отримання компенсації.

Порядок дій застрахованого в разі раптового захворювання завжди детально прописаний в договорі. При цьому краще не приймати поспішних рішень, краще завжди попередньо порадитися зі своїм страховим агентом, щоб уникнути проблем.

Ви можете замовити будь-яку страховку зараз, скориставшись послугою

Кий Авіа Гарант - це професійне та
швидке оформлення страховки.
15років на ринку
100%виплата зобов’язань
600професіоналів
12 тис.оформлених полісів